رزمایش کمک مومنانه در آستانه سال نو اجرا می شود 

رزمایش کمک مومنانه در آستانه سال نو اجرا می شود 

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
مدیر کانون نورالرضا عنبرآباد گفت: با توجه به نزدیک بودن سال نو، در نظر داریم رزمایش کمک مومنانه را با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و محرومین اجرا کنیم.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به نزدیک بودن سال نو، در نظر داریم رزمایش کمک مومنانه را با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و محرومین اجرا کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: به همین منظور قرار است با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد ۷۲ سبد معیشتی به نیابت از ۷۲ تن شهید کربلا تهیه کرده و در بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند جنوب کرمان توزیع کنیم.


وی بیان کرد: ارزش هر سبد غذایی ۴۰۰ هزار تومان است که برای تامین هزینه خرید این سبدهای غذایی، فراخوان داده شده تا مردم خیر و نوعدوست کمک های نقدی خود را در اختیار ما قرار دهند.


مهدوی با بیان این مطلب که کانون نورالرضا در سال ۹۰ تاسیس شده است، یادآور شد: از بدو تاسیس تاکنون بیشترین فعالیت کانون، اقدامات جهادی با هدف محرومیت زدایی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: بر همین اساس بچه های مسجدی این کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی فدائیان رهبر تاکنون در ساخت سرویس بهداشتی و تعمیر، نوسازی و ساخت مسکن محرومین مشارکت داشته اند.


وی اظهار کرد: کمک به اشتغال محرومین یکی دیگر از فعالیت های کانون است که تا به امروز با برگزاری دوره های مهارت آموزی و اجرای طرح های اشتغالزایی سعی شده تا به اشتغال افراد نیازمند کمک شود.


مهدوی ابراز کرد: در کنار اقدامات جهادی، فعالیت های قرآنی، هنری و فرهنگی نیز دنبال می شود و بر همین اساس تاکنون دوره های مختلف آموزش قرآن کریم و هنرهای دستی را برگزار کرده ایم.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز اجرای طرح شنبه های کتاب از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری است.


وی در خاتمه تاکید کرد: کلیه تلاش ما بر این است تا بتوانیم زمینه جذب نوجوانان و جوانان را به فعالیت های مسجد محور کانون فراهم کرده و اوقات فراغت آنها را غنی کنیم و همچنین تلاش داریم تا دستان پر مهر خیرین گره ای از مشکلات خانواده های نیازمند را باز کنیم.

پایان پیام/ 586